Saturday, February 02, 2008

I Keep forgetting

Vansinnigt full på whiskey, vin och whiskey whiskey & whiskey,
Jag diggade musik som ingen annan förstod och nu är klockan 05.00,
Helvete. Vad gör ni nu, ni era nattens änglar och dryckjomens riddare?
Hoppas ni håller flaggan hög och svajande i vinden för mig,
slagfältets första fallne hjälte. Ensam och kall sprang jag med bajonetten framför mig och hjärtat fyllt av stolthent rakt in i fiendens varggap.
Jag borde kanske stannat hemma i logimentet...

Nej nu jävlar ska jag sova utav bara helvete. I min svala, men ändock inbjudande säng.

Sov gott svinpälsar och horor. Jag älskar er alla.

4 Comments:

Blogger Myran said...

Lime?

10:27 PM  
Blogger HB said...

Lime?

4:50 PM  
Blogger Valterspappa said...

Kasta lime?

11:28 AM  
Blogger HB said...

Aha
Det hade jag glömt.

Vilket slöseri.
Lime ska man ju ha i groggen.

11:50 PM  

Post a Comment

<< Home