Sunday, January 27, 2008

Kom nu Movitz

Äntligen full igen.
Äntligen dålig bio med Björn, sedan öl öl öl och öl på La Bodega, med olika tallrikar av kött.
Sen något jävla hak, med ouppfyllda löften, på tulegatan, med öl och dålig amerikansk whisky och en till!
Inga tjejjer med glasögon, bara två med samma krulliga frilla och Fan vad Cornelis var fet egentligen. Björn two-steppade upp för trappan, jag och M tittade på med hängande långa hakor.
Nu hem hem hemma igen i vår underbara fullkomligt jävla ljuvliga lägenhet.
Ulla låg i sängen och sov med handen under örat.
Bellman var en skön fullgubbe. Som han den vithåriga på odengatan, du vet han som tigger pengar ibland och ibland raglar full som en kaja uppför gatan. Jag önskar att jag en dag blir som honom. " En krona till kaffe, damen? (käften full av nikotingula gaddar och håret som en död dvärpincher på skallen).

Kom och kyss min dansanta fot min kära, kom och kyss mitt blödande hjärta.
Jag har blott dig kär min sköna, blott du och du allena. Du är allt och jag, jag är inget.
Tillsammans är vi dagen och natten och himmelen också. Tillsammans är vi
himmelen, tillsammans är vi kärleken, så kom nu till mig min kära, kom och kom igen.

3 Comments:

Blogger Myran said...

Du är min favorit-bloggare. För jävla bra bloggis.

//En packad Myra

2:51 AM  
Blogger HB said...

Tack & bock Stefanito, Nu är du länkad!

11:04 PM  
Blogger Myran said...

*fniss*

12:11 AM  

Post a Comment

<< Home