Tuesday, January 15, 2008

Det händer inget, du måste dricka oftare

Den här, på berusningsfronten, lugna Januari-månaden är inte bra för mitt bloggande.

Jag vill vara någon annanstans. Det är så jävla grått och blåsigt. Ute och innanför min jacka.
Jag kände starkt för att klappa till en 16-årig, späd, långbent flicka på bussen imorse. Bara för att se hur folk skulle reagera.
Smmmack, en örfil rakt över kinden. Hallå!?
Sen sparkar jag undan kryckan för en riktigt senig gammal jävla kärring så hon går i däck. Hallåå!??!!
Äh.

Helvete.

3 Comments:

Blogger Valterspappa said...

Bara man får en reaktion. Det är allt man behöver.
Någon som tittar åt ens håll.

5:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Du skulle lappat till. Det hade varit så jävla roligt.

6:02 PM  
Blogger Valterspappa said...

Är Whiskeyn slut? jag har lite Mekong hemma. räcker det till några rader?

9:45 AM  

Post a Comment

<< Home