Friday, November 23, 2007

Ain't no Easy Day wishing for some jelly roll

Vetskapen om att ingen läser den här bloggen gör mig fri.
Jag kan skriva precis vad min galna, fritänkande hjärna säger åt mig att skriva.

Mina ögonlock sjunker ihop, jag är trött efter 5 sköna timmar med björne. (låter som en
bögporrfilmstitel).
En Öl hemma, 2 öl och köttallrik på La Bodega, en öl och en 3:a Jack Daniels på Republik, öl och whiskey, whiskey och whiskey hos Björne, Öl i soffan hemma. Nu med musik i lurar och M ute på stan någonstans utan att hon svarar i telefon.
Hon står väl böjd över backluckan på någon BMW med kjolen uppkorvad runt midjan och en delägarBalle 23cm in i kroppen, på en bakgata vid stureplan.
Vad gör det?
Jag ska snart ta fram min röda gibson es 335, årsmodell 1979 och spela ett ekande naket solo över min olycka.

Vem fan är jag att känna något över huvud taget?

2 Comments:

Blogger Valterspappa said...

Jag har målat in dig i ett hörn. Frihet under ansvar har jag gett dig.

7:55 PM  
Blogger HB said...

Jag älskar dig Mikey.

4:25 PM  

Post a Comment

<< Home