Thursday, February 21, 2008

Blues för en inställd fotbollsträning

Coach Myran meddelar att kvällens träning är inställd. Helvete!

Jag har ju spring i benen. Det rycker i låren och överstegsbenet bara överstegar av sig själv. Pang pang- bollen som en gevärskula rakt upp i krysset. Nu måste jag riva hela jävla kontoret för att bli av med min pulserande, uppdämnda fotbollsenergi. Nu sliter jag omkull mitt höj- och sänkbara björkskrivbord så att skärmen krossas mot väggen, sen kastar jag min macbook som en jävla diskus ut på gärdet, se upp där nere era förbannade borgarsvin!

Översteg, översteg, tvåfotare, ryck, rappt skott i första krysset!

2 Comments:

Blogger Valterspappa said...

Kennedy-Kennedy-Kennedy

7:05 PM  
Blogger Myran said...

Kennedy är min absolutaste favorit.

2:26 AM  

Post a Comment

<< Home