Saturday, May 10, 2008

It's gonna be a long walk home

Ooh pretty baby...don't you know it?!?!

Jag är alldeles för full för att skriva något vettigt.
Tack Björn för attt du är den goaste, tjockaste, slagtåligaste pajsaren som någonson bott i samma hus som jag. Tack Anna för att du tar hand om Björn och ser till att han håller sig på mattan. Tack M för att du älskar mig och har överseende med alla mina infall, brister och underbara personlighetsdrag.

Vin, vin, vin, öl, whiskey, vin och jag vet ifan.

det är en lång väg hem, älskling du vet att jag är på väg men vägen
hem är lång, jag älskar dig men jag kommer some times do you wrong, åh det är
en lång väg hem, en läng väg.

2 Comments:

Blogger Valterspappa said...

Hur är huvudet idag?

1:52 PM  
Blogger HB said...

Tungt och tjockt.
Kurerar mig med Springsteen och pizza.

7:54 PM  

Post a Comment

<< Home