Tuesday, December 19, 2006

Finns det någon därute?

Ja? Är det någon där, någon som lyssnar?

Skriv en kommentar eller något!


Julklappstips
Några fina Lp- skivor jag kom att tänka på:
Little Feat- "Little Feat"
Tom Waits - "Orphans"
Little Walter - "His best"
Ry Cooder- "Ry Cooder"
Dave Crosby - "If i could only remember my name"
Louis Armstrong - "Plays W.C Fields"



Jo jag fick en Bjärton av min skäggige vindsletande hantverkarvän Björn. Jävligt fin. Kan nog bli årets julklapp. Om jag inte får bilbana, luftgevär och walkie-talkies förstås. Jag har alltid velat ha ett luftgevär. Nu när jag är tjock nog att köpa ett själv har jag ingenstans att skjuta med skiten. Ser så jävla illa ut när man pepprar ner grannarna från vardagsrumsfönstret. Prickar något höljutt as rakt i ögat. heh heh Kanske inte är så dumt. Skaffar en megafon också så jag kan yla öknamn till de blödande skadeskjutna stackarna, när de stapplar runt på gården i blindo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home