Friday, November 17, 2006

Fredag

Grå grå fredag. Ska masa mig iväg från jobbet alldeles för tidigt, som den djup omoraliske och illojale knegaren jag innerst inne är. Hur förgyller man, jag en fredageftermiddag? Ja du....köpa några Lps, kanske Low med David Bowie, min gode vän Dr Bossa sa att den var skön att sova till. Det kan tolkas som en sågning men jag tror att han menade väl.
Det vore gott med en kopp gott kaffe. Men var köper man gott kaffe i ©entrala stockholm? Latte är ju ett jävla arlasponsrat skämt, och espresso är ju för fan inte kaffe, att suga i sig en espresso är som att bli spottad i munnen av en snusande kladdig italienare. (pow!).

Jag har inget mer att säga om ingenting så jag säger bara god dag och lyfter på min hatt för er alla där ute.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home